Because I am worth it



Hej blåsten ,regnet ,snöstormen,solskenet eller vart ni befinner er.
Försöker få till en lugn stund,granntjejen är inne och det är full rulle på tjejerna och även Nova är med.
Klev upp halv 5 imorse behöver jag säga att jag är trött;)
Engla vaknade inatt varm o febrig men puts väck försvann febern på morgonkvisten,underligt det där.
Har hänt förut oxå.

Godisfrossat har vi gjort.
Är galet trött i skallen så snart blir det att slänga ungarna i säng o sen blir det TYST i huset.
Bara min tid och Alex då förstås;)

Typiskt att Björn ska vara i Italien när det stormar här hemma,men allt går:)
Lite ensamt o trist bara.
Jag vill oxå vara i Rom:( stackars mig.
Idag besökte han st petrusplatsen där påven bor:=)
Senare i kväll blir det middag på en lokal vinbar o resturang menyn bjuder på vällagad italiensk mat och ett stort urval av viner,så står det på hans program:)
Själv tillagade jag en skink/ost paj utan deg jättegooood.

Nää nu är det dags att skicka hem flickebarnet till sig!

På återseende mina kära.

Anna

Åhh vad gott!!