Cake Pops och en hockeykväll




Hallå i stugan.
Här hemma har vi sysselsatt oss med att göra cake pops efter dagis hämtning.
Enkelt o gott men dock inte nyttigt,men är det fredag så är det.

Alexandra tog med sig kompis hem efter skolan och nu har vi precis fått i oss lite kyckling i magen;)
Ingen let´s dance denna fredag,blev så fel igår kväll;)tur jag hade fyran på annars hade jag missat det.
Hockeykväll med andra ord suck suck.
Men Sverige matchen tänker jag allt se:)heja heja.


Sambon är på studieresa med sitt bolag i Italien.
Härligt härligt för honom.
Igår var han på pizzakurs i Frascati och jag kan bara ana hur gott det var tillsammans med ett av gårdens viner.

Nej nu hör jag varken vad jag skriver eller tänker.
Barn som behöver uppmärksamhet.
Trötta barn var det här.

anneli

Gottigottgott!

Ska gubben din bli pizzabagare??, hihi

Han har nog en bra studieresaB-)

Kram på're

anneli

Gottigottgott !!

Ska gubben din bli pizzabagare?,hihi

Bra studieresa det därB-)

Kram på're

anneli

Gottigottgott !!

Ska gubben din bli pizzabagare?,hihi

Bra studieresa det därB-)

Kram på're

anneli

Vad händer....vad gör datorn???? Haha ,jag har inte druckit!!

Datorn hakar upp sig.....:@

Erika

mumsigt! kanske ska göra cake pops i helgen, vi får se, aldrig gjort det tidigare :-) vart har du köpt de fina pinnarna?



Kram

Petra

Anneli skyll på datorn du ;) ja han har det bra han imorgon ska han ut på vinmarken ;) och liten föreläsning förstås :) barnen har somnat och det är så tyst här . Hör bara grannen som är ute. Har ni fått mkt snö ??? Kram på er

Johanna

Niklas var till Skottland på en första klass-resa förra veckan och vad fick jag...magsjuka barn. Men vi ä

int´ bitter för det eller hur ;-). Det är bara att räkna in hur mycket plus-poäng man har som man kan utnyttja när dom minst anar det :-).

Å Anneli...skyll på datorn bara, vi tror dig ;-).

Kram på´re Petra!!!

vintageRetroPrinsessa

Gott med cake pops :)

Hoppas att ni har det bra där nere :)

Här snöa det i går bläää :)

felicia - fotokobran

jag vet inte om du är en av dem som läser min blogg, men det skulle betyda enormt mycket om du ville slänga in en kommentar om vad du gillar att läsa på en blogg, och vad jag kan skriva mer om! :)

http://fotokobran.se/2012/may/vad-vill-ni-se-mer-av.html

kram! :)

Petra

Johanna:Bra tänkande där,inga sura miner här inte,men magsjuka vet i fan om jag skulle vilja uppleva nu.Kram på er kanske man ska komma upp till övik o skotta ut er:)

Johanna

Johanna

ok, jag har druckit en öl ;-), vet faan inte vad som hände men jag postade tydligen ett tomt!

Skotta behöver du inte göra nu inte, nu är det bara spöregn och kallt, kallt, kallt :-(. Men du är välkommen på lite sällskap, gomat och godricka. När kommer du?

Petra

Johanna:jasså ska du oxå börja skylla ifrån dig:=)

Vad faaan har ni i glasen där uppe?

Kallt regn nej tack jag kommer en varmare dag,men är jädrans festsugen ikväll så jag kanske kunde flygit upp om det hade gått några flyg till lilla övik,vilket det inte gör en lördag heheh.

anneli

hahahaha....så det kan bli.....johanna

va bra att det inte bara ä jag