Dagen innan fredag



Hej hopp i morgonfarten!

Snart förskoledax för de små.
Lite små förskylda näsor men pigga o glada barn.
Själv skippar jag pollentabletterna då jag inte har så jobbigt längre,blir galet trött av tabletterna o låg.

Alexandra har fotbollsmatch på IP idag heja heja :)

Kvällen bjuder på taco framför kvällens let´s dance.
Man kan nästan tro det är fredagsfeeling på gång.

Dags att avbryta leken för att promenera/cykla till förskolan.

Sedan hoppas jag på att frisörbesök,vill få bort den polska utväxten:)
Men samtidigt så är den ju inne nu:=)




Vinkeli vink från mig!


Veronica

Hi hi, polska utväxten har jag aldrig hört förr! Kul!



Kram på dig och ha en skön kväll!

Linda

Själv håller man på att snora ihjäl sig o ögonen ska vi inte tala om. Går på piller, nässpray och ögondroppar för pollen :P



Ja vi får väll se om det kommer någon kärlek in i mitt liv igen=)