Syren på mitt sovrumsbord



En liten doftande syren på mitt sovrumsbord från helg.


De härliga sommarvädret som bjöds på i helgen försvann redan igår.
Nästan att de små fick ha vantar imorse.

Sitter här med en öppen halvdregglande mun haha.
Tur jag är ensam hemma så att ingen ser mig.
Har varit hos tandläkaren minsann.
Ja det var inte igår om man säger så visserligen var jag på kontroll igår:)
Blev en lagning idag så bedövningen sitter nästintill upp till öronen;)
Men bra där av mig.Något jag gått och dragit på i många år och så jäkla fasligt dyrt blir det inte heller.
Inte som jag trodde.
Men det är klart att det är roligare att göra annat med pengarna.
Så nu känner jag mig riktigt duktig som börjar ta tag i mitt liv:)
Det är lite lätt att glömma bort sig själv.





Det doftar sååå underbart i mitt sovrum.

maria

Vad fint!

Carolines hemligheter

Syréner är nog det bästa tecknet på att sommaren är här, de och liljekonvaljer luktar gudomligt tycker jag!



Duktig du är som begav dig till tandläkaren, finns ju roligare saker att lägga pengar på helt klart men väldigt skönt när det är gjort. Speciellt när bedövningen väl gått ur :-)



Hoppas att du har en skön dag, stor kram!!!

Anna

Åhh jag älskar syrener!

Bra att du tog dig till tandläkaren, inget kul men man måste ju i mellan åt.



Kram kram

Nathalia

Å så fint.