Körsbärsträd i blom



Vårat blomstrande körsbärsträd,vita fina små blommor.


Hej måndagen!
Kidzen tog sig en sovmorgon denna måndag igen,det slår som sagt aldrig fel;)
Men vi somnade inte förräns halv tio igår kväll och jag somnade med alla tre tjejer under nattning.
Bara att kliva upp mitt i natten o borsta sina egna tänder o byta om;)


Hade dessvärre en stressig morgon då jag skulle hinna med ett tåg,men allt löste sig.


Engla hade lite ont i ena ögat o det kliade hoppas inte att det pollenallergi bara.
Men pedagogerna på förskolan skulle höra av sig vid minsta lilla misstanke.
Nova var lite ledsen vid lämning vilket hon aldrig brukar vara:(




Mannen klippte även gräsmattan igår,nu är det väl snart sommar.
Dock blåsigt o lite kyligt idag.


Nova hade namnsdag igår(Linnea)i andra namn.
Linnea-dagen som var igår,vi hade namnsdagsfika och tankarna ploppade upp efter mamma och min mormor som hette Linnea de med.Men jag vet att det finns däruppe och tittar ner på oss så vi har det bra;)




Nu dagishämtning sedan sälja iväg våran spjälsäng som står o dammar i garaget!