Äntligen måndag

Välkommen måndag.
Som jag längtat efter denna måndag:=)
Ensam hemma i lugn o ro.
Vilka tuffa dagar säger jag phjuh jag andas o pustar ut.
Är det inte typiskt att barnen sov till 8.00 imorse?
De ska sova på helgerna grrr.
Mina små hjärtan.

Ikväll kommer Björn hem från Rom härligt härligt
Engla har frågat flera gånger nääär kommer pappa hem??

Nu ska jag passa på att sanera huset så gott det går.
Englas rum står övers på listan.
Fastkletat godis har jag oxå hittat i vardagsrum ,mysigt.
Igår hade vi granntjejen inne och jag tror halva huset revs,samt att hon lärde Nova trycka ut mitt schampoo i duschen medans jag försökte få till ett samtal med en vän i telefon:)
Men nu ska det blir fint o rent igen tills pappan kommer hem.

Ska även på utvecklingsamtal på skolan.
Känns mindre skoj då jag inte kommer åt mitt lösenord till unikum.
Jaja hon lär väl döda mig.




Mina söta nattkompisar som tog plats i hela sängen:)



Hur sött är inte det här då,tätt intill systra mi:)goos på hög nivå!

Alexandra

Måndagar är underskattade. Speciellt när dom är lediga :)

tindra

va söööööööööööööööööööööta!! gos gos!