Vår Onsdag



Kidsen leker i sandlådan i den lilla sand som finns kvar så att säga ;)

Hejsan onsdagskväll.

Idag har jag minsann fått prova på hur det är att vara en 6-barns mamma.
Det gick jättefint de här:)vad trodde ni.
Enda kruxet var väl att det blev trångt kring matbordet.
Med så snälla barn som var överens om det mesta o så snälla så kan det inte bli annat än bra.
Jag är nästintill i chockfas :=)


Inte så mkt lek tillsammans ännu, mer att man är brevid o strosar runt med sitt.





Nu blir det kvällsmys med rose och choklad.

En nybadad Engla har slocknat här på soffan,Alex ligger i sin säng o kollar data och tv.
Nova bus ligger brevid mig här på soffan o ser på pippi innan läggdags samtidigt som hon försöker att nypa mig i halsen;)
Det är ett tecken på trötthet,att nypa mig ihalsen,konstig ovana där;)

Röd dag imorgon med ledighet för oss flesta,själv ska jag på födelsedagsfirande i segeltorp!