Det lackar mot Advent

Blossa 2012
 
Igår blev jag så sugen på att testa nya glöggen för i år.
Helt ok den smakade glögg;)
 
 
Var in på en del bloggar i helgen och kunde se att de flesta redan pyntat o gjort klart inför första advent.
Hjäääälp här ligger jag efter.
Har inte riktigt fått in julkänslan men blev lite sugen nu.
Julmat och adventstjärnor så mysigt.
Men det känns liiite tidigt.
 
 
Har ialla fall köpt en julkalender till tjejerna;)
 
 
 
Alexandra fann en röd ljusslinga på ICA Maxi jag tyckte hon kunde välja en vit men hon envisades med att rött skulle bli såå fint i hennes rum.
Okej bara för att det snart är jul då;)men det blev mysigt det kan jag hålla med om.
 
 
 
Sådär ja nu har jag inge mer jul att bjuda på;)
Får hålla till godo några dagar till.
Ska ut i skogen sen o sno åt mig lite mossa tro ja.
 
Hur är det hos dig har du pyntat klart inför advent?
 
Maria

Jag är absolut inte redo inför advent. Jag har inte ens fått ner sakerna från vinden.
Jag är en sådan där som håller på traditioner och stakarna ska absolut inte tändas innan första advent :)

kram kram

Anna

Jag kommer inte hinna fixa adventsfint förän på söndag så ta det lugnt Petra!! :)

Svar: Han BOR redan ihop med sin nya och hon är med på allt dom gör på helgerna... Fast det är väl inte så konstigt för han kan ju inte ta ansvar varken för barnen eller för sig själv så han behöver ju hjälp.