Händerna upp i luften

 
 
Här hemma hostar vi i kapp på varann.
Alex har idag fått åka iväg till skolan,haft feber o ont i kroppen.
De små är på förskolan utklädda till pippi långstrump.
Astrid Lindgren tema denna vecka.
Engla råkade ut för ögoninfektion på avresedagen mot Gran canaria men det badade vi bort i saltvattnet;)
Däremot blev det feber o hosta o lite annat skiit.
Men bra har vi allt haft det och jag lääängtar tillbaka.
Skulle lätt kunna tänka mig att flytta utomlands vinterhalvåret.
Finns inget som skulle hindra mig här hemma i Sverige,förutom min 22 årige son då.
Men han kan vi väl kidnappa och slänga ner i ngn väska.
Allt går om man vill:=)
 
 
 
 
Skulle så gärna vilja ha palmerna med mig hem men lite väl stora då.
Skulle plattsa fint kring våran pool tycker jag:)
 
Alexandra tog sig ett dopp i Atlanten.
 
 
Hola Engla
 
 
 
 
 
 
 
Hanna

Härliga semesterbilder. Krya på er!

Anna

Vilka fina semesterbilder!! Jag vill också åka, jag vill bort från trista november till sol och värme ;)