Hon Gjorde Det :)

 
Jag är så jävlar stolt på ren Svenska :)
Ni förstår nog inte hur bra det känns i mig nu:)
 
Imorse klockan åtta skulle Engla hälla isig den lulliga medicinen.
Hon tvärvägrade och Björn skickade sms att det verkar hopplöst,det blir en tur till Eastman med nedsövning om hon inte går med på detta:(
 
Efter en timme får jag ett mms att tanden är lagad.
What???
Dra på trisse så glad jag blev tårarna forsade på mig.
Hem kom en trött Engla dock väldigt lättad o glad:)
Tycker nästan det syns på tandläkaren att hon är nöjd hon med:)
Efter tre försök så gick det vägen.
 
Envis som en gammal åsna är Engla
Drack inte ens upp medicinen
Men nu är två hål lagade.
Skönt att få detta ur världen.
 
 
Maria

Heja Engla!!
Skönt att det är över.

Kram kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Härligt att det gick så bra!! Kram

Nathalia

Duktig Engla var
Måste vara skönt att detta är över nu.
Kram♥

maria

Duktiga tjejen!

Sandra

Duktig hon är! Kan bara tänka mig hur Alvin skulle vara om det gällde han.. Skulle nog vara tvungen att söva honom för att det skulle fungera..

Svar: Trodde vi skulle behöva söva henne,men hon fick i sig en klunk att den lugnande så jag vet inte om det lilla hjälpte eller om hon bara var samarbetsvillig?inte lätt med envisa 5åringar alltid men nu är det klart och det känns helt underbart,för hon har haft ont.
mammansprinsessor

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad härligt att det gick bra. Jobbigt när de är så rädda. Hon växtte säkert massor också av att ha gjort det och skulle det bli någon mer gång kanske det går lättare.
-------------------------------------------------------------
Pågående tävlings hos mig: http://lottizdays.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200kr-hos-solentro-alla-som-deltar-ar-vinnare.html

Anneli

HÄRLIGT ENGLA!! Jag blir blöt i ögat då jag vet precis hur det är.kraaam

Svar: Jag nu är det gjort och det är klart,sååå skönt kraam på dig
mammansprinsessor

Therese

Men gud vad duktig hon var! Förstår att du är stolt!!! Här hemma är det brottningsmatch bara vid tandborstningen ;) undrar hur det ska gå om killarna får hål i sina tänder. Jo du hamburgarna testa de så enkelt och gott. kramar