V i säger det med ett A

Finaste tjejen.
 
Igår var det öppet hus på Alexandras skola som ligger i roslags/näsby.
Vi körde henne dit så hon kunde arbeta med det hon skulle.
Medans Alex var i skolan så passade vi på att åka till stinsens köpcenter och köpte vinterkläder åt Engla.
Blev täckjacka/byxa istället för overall som vi kört alla år.
 
Passade på att titta in på Elgiganten;)
Kärleken slog till på en ny systemkamera till mig då våran canon fått sig en smäll under semesterveckan.
Tur jag hann ladda ur alla bilder innan den sa upp sig helt.
 
Så nu har jag en Canon Eos 1100D.
Ska bara försöka att få till en app på min ipad så jag kan ladda ner bilder och blogga från paddan istället för att sitta vid min halvsega laptop som sjunger på sista versen även den;)
Det är mkt med det tekniska.
 
Hämtade en Glad Alexandra på skolan.
Hon hade nämligen fått sitt betyg i hemkunskap
ett A :)
Jippie så kul.
 
yeeeh så snygga vi är då.
Anna

Härlig bild!! ;)