Barnflicka och en mammografi

Hejsan hoppsan!
Har sovit noll timmar inatt så idag är det min tur med huvudvärk;) men vad gör det.

Bästa Alexandra tog hand om flickorna imorse, gav dem frukost och klädde på de kläder för att sedan lämna dem på förskolan.

Jag då?
Hade en tidig screenundersökning med mammografi på Danderyd.
Nu är det gjort och det känns skönt.
Bara att invänta det där jädrans brevet som ska dimpa ner i postlådan inom två v.
Orolig?så in i Norden såklart min mamma hade oturen att få bröstcancer så man är nog extra uppmärksam och orolig.
Den här månaden är väldigt rosa :)



Annika

Usch ja, sånna besked är alltid vidriga att vänta på. Hur gick det för din mamma när hon fick den diagnosen? Hoppas du inte tog illa vid dig nu att jag frågade :-/ annika

Svar: Ja det är ingen rolig väntan direkt.Din fråga ang min mamma tar jag inte illa upp,det finns inga dumma frågor;)
Hon blev frisk från bröstcancern men tyvärr fick hon livmodercancer 6 år senare och det slutade inge bra:( Ha en fin söndag.
mammansprinsessor

Therese

Ush så jobbigt att gå och vänta, jag vågar inte ens gå och göra en sån undersökning. Min man förlorade ju sin mamma i bröstcancer då han var 5 år så visst tänker man på det ofta. Hoppas du får sova sött! kram

Linda

Toodels,

Hoppas allt är bra!?

Snna besked är nog inte roliga men håller tummarna för att du får ett positivt besked=).

Har precis startat en tävling där du kan vinna skönhetsprodukter om du vill vara med=)

sweetkay.blogg.se/2012/october/tavla-amp-vinn-1-rosa-kit.html#

Kram

Nathalia

Kram gumman.
Du vet att jag finns härav♥