Bondelid och godaste Latten

 
 
Godaste latten gör jag hemma.
 
Hej hopp.
Fredag och underbart höstväder med sol.
Har varit i Täby c och bytt min jacka,tyvärr kunde jag inte finna kvittot i morse:(men det löste sig ändå fick bli ett tillgodokvitto:)
Bättre än inget, att ha en jacka hängades i garderoben utan användning kändes bara dumt.
Någon ny jacka då?
Nej det är så svårt att hitta en tunnare modell,de flesta jackor tycker jag är mer som vinterjackor.
Får se annars får det bli en repris i år igen:=)
 
Däremot blev jag kär i en kofta inne på MQ.
Satt som en smäck o sååå fin,en typisk Petra kofta;)
 
 
Perfekt nu i höst,även kalla sommarkvällar;)
 
 
 
Såklart så blev jag pålurad två toppar i vitt /svart.
 
De skulle ha bra kvalitet så det får vi hoppas på:)
 
 
Funderar på att plocka in en del utemöbler i förrådet/poolhuset.
Blir väl inge mer solande i solstolarna detta år?
 
Ha en toppenhelg!
 
 
Kristin

Modig är lite läskig. Några barn blev rädd för björnarna men Nova tyckte det var ok, ville dock hålla handen ibland :) Trevlig helg!! Kram