Don´t you worry child

 
Härliga Torsdag med nollgradigt och soligt väder.
 
Prinsessorna är på förskolan ;)
Åhh så jag tyckte synd om en liten flicka som stod alldeles ensam vid sin barnvagn o grät:(
Tur det kom ut personal från annan avd som såg.
hua hua sånt gör ont i mig.
 
Efter dagis har vi en fika/lekdejt.
Är bjuden till en kille på Engla o Novas avd;)
Dessutom har han en lillasyster och det uppskattar Nova som är bäbistokig:)
 
Alexandra skulle ta sig till Täby centrum efter skolan.
Sephora slår upp sina dörrar idag, såklart ska Alex vara först:)
Smink smink smink i all ära.
 
Själv ska jag lägga på ett race här med min läsning o jag läser o övar så jag blir nog en stoppskylt snart;)
Men livet är härligt :)
 
Engla ville så gärna visa upp sin Bratz docka:)sötnöten då.
 
 
 
 
Didrik

jag trodde du menade låten