En vanlig eftermiddag

Engla med armar upp i sträck.
 
Efter förskolan cyklade vi hem.
Pysslade o gjorde lite pärlplattor tillsammans med storesyrran och dagiskompis.
Fikade på tjejernas rum med äppelklyftor och saft.
 
 
 
 
Systrarna bus :)
 
 
 
Fina pärlplattor blev det tyvärr så råkade jag stryka sönder dem ;( fy skäms på mamman.
Antar att jag strök för lääänge???
 
 
 
Maria

Vilket mysigt rum de har!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Förutom de sönderstrukna pärlplattorna ser ni ut att ha haft en härlig dag. :) Mysiga bilder på tjejerna!

Kram

Nina Bergquist

mysigt rum dem har.

Kristin

Det har jag också gjort en gång. Numera förbjuder Nova mig att göra det, bara pappa duger :) Kram

Angelica

Hej! Så söta kläder lilla tjejen har! Vi har börjat landa här hemma mycket känslor men så mysigt och Vidar mår bra och man njuter av ledigheten! Ha en fin vecka och kul att du tittar in på min lilla blogg

erika

fina tjejor!!!

Therese

Så härliga bilder särskilt den på Engla i sängen sån energi. Kul med lite kalas, snart blir det kalas här hemma med då Viggo fyller 4 år, som han tjatat :) Hoppas ni har en fin kväll! kram