Orientering och en tidig morgon

 
Imorse blev det en liten tidigare dagislämning för småtjejerna.
Jag och Alexandra hade en tid hos våran husläkare.
Alex har klagat länge på huvudvärk och det ville jag naturligtvis kolla upp.
En huvudvärk som kommer och går är aldrig skoj.
Men enligt läkaren så var det ingen migrän.
Kanske beror på stress,pubertet,ny skola bla bla...
Efter läkarbesöket tog Alex bussen för att träffa upp sina klasskompisar på skavlöten.
Idag är det orientering som står på schemat:)
Nya träningskläderna åkte på och matsäcken nedpackad i finväskan;)
De är roliga de där tolvåringarna!
 
Själv så får jag inget vettigt gjort alls dessa dagar.
Lite svårt att fokusera på det jag ska göra nu.
Så mkt tankar som studsar fram o tillbaka i mitt huvud.
Känner mig fruktansvärt annorlunda i mitt sätt att vara.
Svettas om nätterna av dessa plågsamma mardrömmar.
Har så mkt roligt som väntar på mig men det tyngs bara ner av oroliga tankar.
Det är tur man har barnen som alltid får en på bättre tankar;)
Dessutom är det ju fredagsmys idag;)
Nova har beställt popcorn och Engla godis o chips. 
Kanske det blir en hyrfilm oxå?
 
 
Önskar dig en fin helg.
Nathalia

Men gumman då, ingen kul att läsa att du är roligt.
Har det hönt något specelt?
Vad är det som är så roligt som väntar dig?
Hoppas du kan sova bättre i natt vännen.
Ha en trevlig fredags kväll.
Kram♥

Nathalia

Orolig ska det ju stå..

Svar: oron är bortblåst nu;)
mammansprinsessor

Anneli

Kram!!