Saint Tropez

Snyggaste tröjan :)Kärlek vid första ögonkastet.
 
Hade en sling/klipptid hos Runy´s frisörer i Täby c imorse.
Så skönt att få ordning på den fula utväxten.
Sprang sedan på denna tröja inne på sant tropez och den skrek till mig,kööp mig:)
Perfekt den kommer jag nog inviga på söndagkväll då vi ska ut o fira min bror som fyller 30 år.
 
Blev lite inpackning o olja till håret oxå:)
Perfekt inför sol o bad.
 
Aldrig testat dessa produkter men inpackningen hade vi i hos frisören.
 
 
Snart kommer Alex hon har haft en dejt med sin pappa som är på besök i den kungliga huvudstaden.
Ska städa undan lite snabbt här så vi kan ha fredagsmuuuus just nu ser det ut som en handgranat har svept in i hemmet.
Får även finbesök ikväll,Camilla kommer förbi på vin:)
Mysigt värre.
 
Hoppas ni får en mysig fredag.
 
Hörs.
 
 
 
 
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Låter som en mysig kväll! Härligt med frisörbesök och ett riktigt snyggt inköp! Älskar tröjan! :)

Kul att du tittar in hos mig! :) Kramar

Nathalia

Ska du ut och resa?
Tänker på när du skrev, perfekt till sol och bad.