Höstnytt från me&i

 
me&i klänningarna till Engla har nu hämtats ut.
 
sååå söta och jag älskar klänningen med den söta ugglan i fickan med tillhörande mössa.
 
 
Denna är så fin i retro-stil.
 
 
Hooo hooo...
 
Mamma till William och Wilma

God eftermiddag söta..Jag gillar den sista klänningen med uglan på..vad kostar den och mössan till?
Mycket med ugglor nu :) såg en söt inne på Åhlens med som jag är inne på köpa till min dotter.Ha en fin fredag..kram kram

mikael

fyi nu finns du länkad från renature´s bloggsida hoppas att många klickar på din länk / mr x

Svar: Haha jaså du,)nja äventyr o överlevnad är väl inte så mkt min grej här i bloggen mest mammaliv då:)men tack för länkning mr x.
mammansprinsessor

erika

jätte fint!

Svar: Erika ditt lösen ??el har du slutat?stor kram
mammansprinsessor

pillan

Men gud va sött!! Turkosa klänningen är underbar!! Är bjuden på Me & I party så det passar perfekt med lite tips, tackar!

Kram P