Kvällen innan födelsedagen

Denna dag har gått i en väldans fart.
Inte undra på det med tanke på att en Nova väckte oss halv fyra imorse med ett duns.
Hon ramlade ur sin säng ,sedan var det svårt att somna om.
Ville se på tv o ville spela på min iphone,heelt normal tid;)
 
Lämnade tjejerna på förskolan lite tidigare,skulle med ett tåg imorse med Alex.
Vi hade en bokad tid hos tandläkaren för att ta bort hennes 8 stygn.
Tog en fika på coffehouse,så mysigt kring odenplan,tyvärr hade vi bråttom tillbaks till skolan.
Får ta en helg och strosa runt istället.
 
När pappan kom hem tog jag bussen mot Täby c och shoppade i rask takt:)
Tur man vet vad man ska ha;)
Alexandra blir nämligen 12 år imorgon,min stora tjej.
 
Sprang in till Camilla som jobbar i gallerian och fick skjuts hem vid stängning,där hade jag tur;)
Hemma väntade pappan ilsket haha skulle slänga sista släpet med buskar o grenar från nedklippta häcken.
Men återvinningstationen öppnar 06.00 imorgon igen ,vilken tur:=)
 
Nu ska jag byta om till min nya härliga pyjamas o ta mig en stor kopp te,sedan väntar sängen.
 
 
maria

Grattis Alexandra!

Svar: Hon tackar så mkt;)
mammansprinsessor