Butterfly

Englas nya vårjacka.
 
Kan ju alltid hoppas den lilla damen tycker om mitt val av vårjackan.
Jag ber på mina bara att hon ska gilla den.
Annars vet i tusan vad hon ska ha på sig:)
Är liite tveksam dock till storleken.
Tog storlek 5 och enligt expediten var de Stora i storlek så vi får hoppas på det.
 
Jag älskar färgerna man blir så glad av dem.
Dessutom är det fina små fjärilar på den:)
 
Lämnade två glada barn på förskolan.
Imorse var det årets första utflykt med matsäck minsann.
Tjejerna hjälpte mig med att packa deras ryggsäckar med plättar o frukt.
Skönt att få lämna dagisgården kan jag tänka mig.
Som mest håller de sig på dagisgården,inte så ofta de hamnar utanför grindarna så att säga.
Vet inte orsaken?men kommer att ta upp det på utvecklingsamtal nästa v.
Visst kan man ställa en sådan fråga utan att låta som en gnällhäxa???
 
Kram på er i solen.
 
 
  t
 
Elina

ÅH, den var ju hur fin som helst och man blev då verkligen hur glad som helst av den :)

Klart du fixar körkortet, men det tar ju sin tid och jag kan inte direkt säga att jag varit snabb, haha.

Sandra

Väldigt fin jacka!

Klart du kan fråga! Om inte annat så står det i läroplanen att utomhusvistelsen i förskolan ska ge möjlighet till lek i både planerad miljö och i naturmiljö. Fast nu vet jag ju inte hur eran förskolas gård ser ut men det brukar inte vara så mycket natur på dem :-)

Kram

pillan

Jättefin!
Vårt förra dagis (som lades ner...) var ett riktigt ute-i-skogen-dagis!! Toppen mao
Nu har vi ju bytt dagis och det märks! Men som tur är har vi "med oss" två fröknar så jag tror att dessa kommer att införa lite mer skogs-tid, hoppas!

Kram P

Maria

Det är klart att du kan fråga det, utan problem tycker jag!!
Jackan är superfin!! Underbara färger. Är det en Me Too så brukar de vara lite stora i storleken.

kram kram

Svar: TackJa det är Me Too men denna modell var då inte speciellt stor jag fick byta till en större storlek,även den var kort i ärmar. kram
mammansprinsessor