Dags att sträcka på sig

 
På mitt nattduksbord har jag boken Yoga med Malin Berghagen.
Hade tänkt försöka tänja på den oviga kropp man har:)
Tror Yoga kan vara bra för kropp o själ.
 
Hej Tisdag
Så roligt att ni är så många som skickat kommentarer ang vårat sovrum.
Tack för det:)
Blir så glad att logga in här.
 
 
 
 
Lilla solhälsningen:)
Många fina bilder ur boken,bara att komma igång nu!
 
Ska snart iväg till tandläkaren med Alexandra.
Sedan blir det utvecklingsamtal på förskolan ikväll,dessutom blir det Englas sista,hjäälp nästa utvecklingsamtal äger rum på skolan:)
Två skolbarn igen och ett dagisbarn,
Har jag sagt att tiden går fooort.
Min Thimmy är 22 och han arbetar nu:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Cissi - mamma till 2 prinsessor

skönt med yoga och verkligen inspirerande bilder, blir ju riktigt sugen! ;)

Nina - Glamourmamman

Åh, Malin Berghagen är så duktig! Jag har upplevt hennes yoga på en resa till Thailand - lovely!

maria eek

Så kul! Det skulle jag behöva träna. Är sjukt ovig hehe
kram

Svar: Ha ha skönt att höra att det finns flerKram.
mammansprinsessor

Hanna

Jag vill också börja med yoga! Är boken bra?