En Tandställning och Vårjacka Tack

 
Hej påsklovsvecka.
 
Idag hade vi tid för insättning av tandställning för Alexandra.
Nu är rälsen på plats och hon är fortsatt vacker:)
Har försökt förklara att hon inte ska ha tandställningen hela livet och hon kommer inte ångra sig en dag.
Nu kan hon ju bara bli ännu vackrare:)
Lilla gumman då.
 
Så nu har vi köpt nya tandborstar till tänder och räls på apoteket och flux munskölj.
Det kommer bli bra det här.
 
När vi ändå var i farten i Täby så passade vi på att köpa en ny vårjacka till tjejen.
Något för sveda o värk ska man väl få och det får man så gärna av sin mamma:)
 
 
 
Den här tjejen väljer inte färgen rosa som sina småsyskon promt ska ha:)
Utan här valdes det grönt minsann.
 
 
Nu blir det till att steka pannkakor till middag :)
 
kram alla som tittar in.
 
 
 
 
 
Nathalia

Till Alex!
Grattis till din tandställning gumman.
Säjer grattis för att detta är ett bra beslut och val. Som din mamma säjer, nu kommer du bara bli ännu vackrare.
Vet att det känns svårt nu och tom lite obehagligt.
Hade själv tandställning i din ålder, nu när jag är vuxen ångrar jag. Mig inte en minut..
Snygg jacka du skaffat dig.
Kram ♥
Ps hälsa mamma din.

Maria

Hoppas att Alexandra inte har allt för ont i munnen nu bara...
Jackan är super fin och likaså färgen :)

Anneli

Ååh, nu är den på plats . Härligt :-B
Men jäklar va snygg jacka, den vill jag åxå ha...
Puss å kram

Svar: Tack ja den är snygg och jag vill oxå ha en ny vårjacka...puss på re och hoppas vi ses snart??
mammansprinsessor