Feber och Hosta

En sjuk Engla idag.
 
Igår efter förskolan hade jag med mig två trötta barn hem.
Engla somnade så fort hon kom inför dörren och Nova somnade i vagnen mot mataffären.
Febern slog till igår kväll för Engla och hon har legat i våran säng som en eldande braskamin.
Jag valde dock att klättra upp i hennes våningsäng för att få några tim sömn;)
Hon har pratat och sjungit en del i natt i sömnen,vaknat till ngr gånger o druckit vatten.
Själv somnade jag med huvudvärk o nackspärr.
 
Även Alexandra blev hemma med oss idag,hon vaknade till en huvudvärk :(
Men mår nu bra :)
 
 
Jag och Nova försökte hålla oss på solsidan en stund men attans vad det blååååser ute.
Soligt men sååå blåsigt.
 
Igår kom nya mama i postlådan,en perfekt dag att bläddra tillsammans med många koppar latte.
 
 
Alexandra tog en promenad med Nova till Ica,duktiga tjejen.
Ikväll blir det utvecklingsamtal på förskolan sedan ett föräldrarmöte efter det phju....
Nu ska jag fortsätta att hänga här i soffan med Englan.
 
Kram till er som tittar in!
 
 
Hanna

Huvva för feber! Hoppas ni mår bättre idag!

Nathalia

Snyggt Petra
Kunde du hitta atiklen om. Jag blev kär i min ex makes flickvän.?
Kunde ej hitta det i tidningen.

Nathalia

Sorry Petra.
Skrev kommentaren på fel ställe. Skulle stå under hallen. Vad snyggt du gjord i eran hall. Vad har du köpt nått lappan?

Svar: :)en IKEA lampa.
mammansprinsessor