Fredag

 
 
Happy Friday.
 
Igår kom de fina mössorna jag beställde från en sykunnig tjej från Övik:)
Tjejerna fick välja motiv själva och de prickiga hästarna är ju bara för söta.
 
Lämnade två pigga o glada tjejer på förskolan.
Tror vi hade en trött Nova här igår kväll för hon somnade redan innan sju.
Passade på att ta lite Engla tid o bara muuuuste i soffan tillsammans.
 
Efter dagis har vi en lekdejt hos en kompis som har lekstuga minsann:)
Undrar om ngn kommer att tjata till sig en egen lekstuga efter det besöket hihi.
 
Little Nova Star.
 
Engla och Nova innan dagis start.
Älskar er mina småmonster.
 
Önskar dig en fin Fredag.
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Superfina mössor!!

Hoppas ni får en härlig fredag!! Kram

Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Jaa, det förstår jag ;) Och jag får ha rosa badrum och tvättstuga då jag vill ha kvar lite flickigt ;) hehe!

Therese

Så söta! Hur gick det med er ritning? Här är jag jättesugen på att göra en stor balkong men pengarna räcker inte .) Hoppas solen skiner på er! kram