Härliga Måndag

En instabild från förra v,men jag har samma träningsoutfit idag:)
Någon som vet hur man gör mindre bilder när man hämtar dem från instagram nyttt??
Blir galet stora nu:)
 
 
Hej hopp Måndag
 
Vilken rivstart gaaah säger jag.
Efter en helg som gått i världshistorien av konflikter och surheter samt en nästäppa på de:)
Tjihooo så roligt.
Sjuka febriga förkylda barn,som dock är friska o krya idag:)
En blivande tonåring som man ibland kan bli gaaalen på.
Avskyr att börja morgonen med bråk.
Bortappat skolkort så det blev ingen skolgång för Alex idag.
Bara att köpa nytt,löp o köp jag är ju miljonär.
 
Lämnade sötisarna på dagis sedan blev det en välbehövlig PW med bästa sällskapet.
Så skönt att få prata ur sig en massa dynga.
Nu jädrans ska träningen bli på allvar,dags att röra på fläsket.
Har stora planer på att skaffa gym-kort samt försöka träna hemma o även ta några pw i veckorna.
Någonstans måste man börja annars kommer jag att rulla ut genom ytterdörren.
 
Dags att ta tag i de trista skitgörat
 
Hopp om en bättre eftermiddag
 
Kram o hej.
 
 
 
Amanda

Skönt med PW!:-)

Maria

Härligt att komma igång med träningen!
Tyvärr är jag ingen gym-människa så jag får kämpa på med hemmaträningen istället.
Hoppas att eftermiddagen blev bättre!!

kram kram

Tess

Superfin träningsoutfit! :) Kram