Vårat Sovrum

 
 
Mitt sovrum är nog det rum jag är mest nöjd och stolt över:)
kanske bara för att jag målat o fixat det helt själv ,dessutom fått äran att välja inredning heeelt själv utan mannens talan,fast jag tror nog även han håller med mig:)
Han fick äran att sätta upp tapeten:)
 
Inget ondödigt tjafs i sovrummet här inte,har dock en ram med bild på A och E får se om den blir kvar,har ju två barn till.Men vill inte ha barnfotografier i mitt sovrum.
 
 
 
 
 
 
 
 
Sandra

Jättefint sovrum! Vi har också de sängborden i sovrummet =)

Therese

Så fint och rofyllt! Förstår att du är nöjd! Vi har ju en bra snickare, duktig och prisvärd jobbar alltid på fast pris. Så maila mig om du vill ha hans konaktuppgifter. Om några veckor kan ni komma över och se vad de gjort hos oss om det hjälper er. kram

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Åh va fint ni har det!

maria eek

Jätte fint!

Elina

Jätte fint, och speciellt sängen ;-) Skämt åsido, hela rummet var verkligen jätte mysigt. Men texten på sängen har jag satt dit själv, det är en vanlig väggtext :-) Trevlig helg!

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Tack snälla!
Det vet vi inte riktigt, vi får se med tiden :)
Ja det är härligt här, människorna är trevliga och allt är lugnt, jätte skillnad mot Stockholm där det stressas konstant haha..

Veronica

Det är jättefint och tapeten är underbar!
Kram på dig!

Mia

Mycket fint! Fräscht! Och den tapeten var jättefin :-)

Maria

Det är verkligen ett jätte fint sovrum!!
Har faktiskt inte heller några barnfotografier i sovrummet, inga foton alls.

kram kram

Jela - Blivande 2-barnsmamma

Mysigt!!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Förstår att du är nöjd!! Superfint!

Kramar

pillan

Jättefint, gillar verkligen tapeten!!

Kram P

Hanna W

vad fint! gillar tapeten :}

Hanna Of Sweden

supermysigt!! ^^