Englas första dag i skolan

Skolväskan var packad tidigt i morse.
 
Hej nya vecka!
Sommarlovet är över och idag började mina två tjejer i skolan.
Englas första dag på förskolan:)
Vi cyklade till skolan och det gick bra,det är en liten bit att ta sig men med cykel så rullar det på.
Glad att jag skaffat en cykelstol till Nova för henne kommer jag att lämna på dagis efter vi lämnat Engla på skolan.Men idag var det stängningsdag på dagis så vi har haft en Nova dag:)
 
Alexandra började i 7:an och hon gick en hel timme ;)
Dessutom är hon ledig imorgon och på onsdag pga utvecklingsamtal på skolan.
 
Det var en nöjd Engla som vi hämtade på skolan:)
Sååå glad och full av energi.
 
Vet du vad mamma?vi fick blåbärglass och såpbubblor på skolan idag:)
Lyckan var total när Engla berättade om dagen.
 
 
 Tänk att våran lilla Engla har börjat i skolan,hur fort gick inte det.
Jag hoppas att hon ska trivas och få mkt fina nya vänner.
Älskade hjärtat.
.
 
 
 
Linda K - Hemma hos Klintons

Åh vad mysigt! Stora tjejen. kram kram

Elina

Men stora tjejen, tänk vad tiden rusar iväg och klänningen hennes är bara så underbar :))

Sandra

De växer så fort!!!
Hoppas att du haft en fin dag!

pillan

Men jag förstår att detta var dagen D!! Minns tom min egen första skoldag, jag var blyg som en liten mus ;) Det har växt bort....mohahahaha!

Kram P

Maria

Stora tjejen nu!
Hoppas att hon kommer att trivas i skolan.

kram kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vad spännande! Stora tjejen! :)

Kramar

Erika

Supersöt frukt/matlåda med fjäril, var har du shoppat den?

Svar: Tack så mkt den shoppade jag för 2 år sedan;) men det är en RICE :)
mammansprinsessor