Sjuan


Vackrast i världen är du mitt hjärta.
 
Igår morse hade vi tid för utvecklingsamtal på Alexandras skola som ligger i roslags/näsby.
Finns inte så mkt att anmärka på damen.
Hon sköter sig snyggt och hennes handledare är jag så nöjd över att hon har,han är riktigt bra!
Lätt för språk har lilla damen, bra betyg i både Engelska o Spanska.Kanske blir hon en topp diplomat i framtiden ;)
 
Efter det tidiga utvecklingsamtalet tog vi en promenad mot Täby c.
 I väntan på att butikerna skulle öppna så tog vi en frukost på Mc donald´s i lugn o ro:)
 
Tänk att 60 nya butiker ska öppnas,helt crazy.
Nästa helg är det invigning och det blir nog en tur dit igen.
 
 
Dessa snyggingar var till Alexandra
Perfekt då kan vi ge oss ut i spåret :)
 
Tanke på motion,så känner jag mig som en cykeltaxi just nu:)
Det ska cyklas till skolor o dagis flera ggr om dagen.Det blir rivstart kvart i åtta på cykeln varje morgon:)
Härligt med motion om inte annat.
 
Nova började på dagis i Tisdags och henne lämnas jag efter skolan.
Mer om henne och dagis får jag skriva i ett annat inlägg.
Hon går kvar på samma avd men det har hänt en del förändringar som jag inte känner mig helt nöjd med.
 
 
Får hoppas på att Alexandras prov på religonen idag har gått bra,det var en del knepiga ord där ;)
 
Dags att sätta lite sprutt för snart ska jag tukk tukka vidare på min cykel.
 
Tänk det är i 7:an hon börjat i,min stora sessa.
 
 
 
 
 
 
Kristin

Fin stortjej du har!! Kram

Elina

Så söt hon är och det är ju så fint med en sån där liten fläta, enkelt men så fint :)) Och du, jag är precis likadan gällande städningen i Sagas rum men alltid intressant att höra hur andra gör. Kram och happy friday!

Therese

Så fint hår! Åren går snabbt....man får njuta varje dag. Hoppas ni får en fin fredag stor kram från mig

Maria

Vacker hon är!
Trevlig helg.

Anonym

Så fin hon är din stora tjej!

Frida

Vilken underbar frisyr. Och skorna. Helt fantastisk färg :)


Kram

Fröken M

Vacker ! du har så fina barn :)
Kram på dig !

Trees, mamma i London

Oj vad stor hon har blivit :) Var inne för längesedan här! Det har gått snabbt va? Är lite rädd för hur snabbt det går..
Hon är väl så stor nu så att hon tillochmed också kanske bloggar? haha

Svar: Kul du hittade tillbaka;)ja tiden går galet fort,nej däremot så instagrammar hon:)kram
mammansprinsessor