Vilken Härlig Helg

Min Fina son Thimmy
Vilken härlig helg och vilket fantastiskt väder vi har haft.
Som vanligt så försvinner helgen i ett nafs.
Gårdagen tillbringades på Täby galopps bakluckeloppis tillsammans med Camilla och våra stora tjejer.
Gjorde ingen jättevinst direkt men skönt att bli av det vi blev av med:)
 
Thimmy och hans tjej Madeleine kom förbi på middag ikväll.
Alltid lika trevligt och idag fick jag och Alexandra äran att få våra naglar målade i dependgellack:)
Madeleine hade med sig sitt dependgellack-kit.
 
 
 
Söta är de allt;)Min lille store Thimmy med flickvännen,
Håller mina tummar o tår att de kan finna en bostadsrätt närmare oss:)
Det vore jätteroligt om vi kunde bo på samma sida stan.
 
Nu är det hög tid att lägga igen mina blå för snart ser jag inte tangenterna på min laptop.
Min Nova har en tendens att vakna halv 6 om helgerna nu för tiden;)
Sedan har vi åkt på en otäck hosta som stör oss på natten.
Så med det säger jag god natt och på återseende.
Tjing tjing.
Fröken M

Mysigt !!

Jag är lite sugen på att testa baklucke loppis - mest att sälja faktiskt för guuuuud va mycke grejer vi har liggandes som ingen någonsin kommer använda här.
Frågan är bara om det är värt besväret och att man får det sålt !?

Ha en bra dag :)
KRAM

Amanda

Vilket fint par! Tråkigt bara med din hosta, hoppas att den går över snabbt! Kram!

Maria

Fina de är ihop .)
Fy för eländig hosta, krya på!!

kram kram

Therese

Vad söta de är tillsammans! Jobbigt det där när de vaknar tidigt. Här hemma är det inte mycket bättre och de är vakna på nätterna. kramar