22 December

 
 
Har precis slagit ner rumpan på kontorstolen;)
Har varit full fart hela dagen med matlagning o städning o fix inför födelsedagsgästerna.
43 år idag ;)hjääälp vad tiden går fort när man har roligt eller vad säger man;)
Ålder är bara en siffra har jag nu lärt mig;)
 
 
Fick fina födelsedagspresenter från bror o syster med familj.samt Thimmy o Madeleine.
Mina egna barn kom in i sovrummet o sjöng för mig i morse med en frukostbricka med kaffe o mariekex o ett tomtebloss;)
Fina teckningar har målats o halsband har barnen gjort,så gulligt;)
 
Bjöd på pulled pork som är så enkelt o supergott ska ju bara stå i ugnen 8 timmar;)
 
Bakade en prinsesstårta men jag tror alla var för mätta för att orka sätta tänderna i den;)
 
 

Men jag tycker den vart riktigt fin för att vara jag som gjort den;)
 
Tyvärr har jag ingen bild på mig själv att bjussa på då jag glömde bort kameran idag.
Jag har lagt ut dagens födelsedagsbarn på insta de får räcka o där har jag även gjort en liten makeover;)
Hoppar till varje gång jag går förbi spegeln.
 
Ha det gött nu ska jag fortsätta lalla runt här hemma.
 
 
 
 
Amanda

Hoppas att du hade en fantastisk födelsedag fina du!
Kram

Karin

Stort grattis i efterskott och…
GOD JUL:)
Kram

Johanna-modemamma

Stort grattis i efterskott.
Hoppas du fick en fin dag.
KRAM

Svar: Tusen tack kram
mammansprinsessor

Anneli

Vilken härlig födelsedag !!!!!
Själv fick jag köpa min egna present 😁
Men jag blir ju nyfiken, va ä de för make over du har gjort ???
Jag har inte insta... 😳
Kram på're

Svar: Hurru du bruden se till o skaffa ett instakonto vettja;)stor kram
mammansprinsessor

Nathalia

Vad har du gjord?

Tess

Attans! Missade detta då jag låg sjuk! Stort grattis i efterskott! Önskar er en fin Julafton med mycket mys tillsammans och kanske nån oväntad julklapp ligger under granen och väntar på dig? kramar

Anonym

Ett stort GRATTIS i efterskott hurra hurra hurra hurra!!!!
Hoppas ni hade en fantastisk jul igår och att fortsättningen blir lika underbar.
JULKRAMAR ANNA

Anneli

Ä va faan, jag stängde ner mitt insta, vorte less på't 😛