Believe

 
Har krypit upp i sängen och Nova gör mig sällskap snusandes brevid mig;)
Hon vill alltid vara nära och hon somnar oftast i våran dubbelsäng,men vi bär in henne sedan till sitt rum.
Sover inte så bra med en massa barnfötter sparkandes i ansiktet:)
 
Engla är den mer kvällspigga och gör pappan sällskap i soffan.
 
Alexandra fick gå en halvtimme i skolan och ta emot sitt betyg idag.
Hon är duktig men kan alltid bli bättre vi får kämpa vidare till våren o bättra på betygen till sommaren.
Just nu är hon på bio med kompisen Filippa för att se Believe med Justin B.
Gäääsp det blir en sen kväll tur hon är ledig i morgon :)
 
Idag har jag hällt i mig många koppar energi te ,det är riktigt gott måste jag säga så har du inte provat så gör det:) Brukar även använda immun te då jag känner mig småkrasslig och det hjälper verkligen.
Är inte alls lika beroende av kaffe sedan jag började dricka detta te.
 
 

Har även syndat lite idag,jag o Nova tänkte att vi skulle köpa lite jullovsfika på bageriet men det fanns inte en kaka till försäljning allt var slut på hyllorna så vi slog på stort o köpte en tårta,men det fick bli den minsta,någon måtta på det hela.
Den var snuskigt god så det blir säkert en bit i morgon bitti ;)
Träningen ska jag köra stenhårt med efter alla julhelger nästan så jag längtar dit nu.
ska köpa på mig ett årskort på gymet,för nu har jag provat på hur det känns o jag vill såklart hålla igång o mår bäst av det och något trivselkilo har faktiskt försvunnit;)heja heja.
 
Stressar du ihjäl inför jul eller kan du kanske luta dig tillbaka o njuta av att julen snart är här?
 
 
Karin

Våran mini vägrar sova själv i fem min… dumt när de är så små bara och det känns lite riskfyllt att ha dem i sängen hela natten. Men det ellr ingen sömn alls just nu haha

Tess

Blir galen på barn i sängen, Hugo kommer varje natt. Är väldigt trött va tvungen att lägga mig på soffan. Skulle göra köttbullar idag men vi gjorde annat istället. Såg inte fel ut med tårta! Jag ska försöka avsluta mitt jobb imorgon inför ledigheten hann inte då Hugo blev dålig. kram kram