Dagen före nyår


Engla inne på toys R us i Barkarby idag:)
 
Hej hopp dagen före nyår,tänkte nästan skriva midsommar ;)
Har ni hittat eran nyårsklänning?
Själv försökte jag mig på att leta efter en nyårsklänning häromdagen men gav upp lika fort.
Orkade inte trängas med allt folk o alla dess vassa armbågar sedan hade jag Engla med mig som blev både kissnödig o hungrig heeeela tiden:)
 
 
Idag har familjen varit i Barkarby vi har en liten Nova som blir 4 år på Torsdag:)
Vi fick smussla o greja så inte den lilla damen skulle lyckas se sina presenter.
Tog med mig Nova in på Lindex där hon fick välja lite tröjor,ja hon har bara en hel byrå med kläder men de duger inte åt damen,finns det någon mer envis blivande 4 åring.
Hon är väldigt noga med sina kläder de får inte ha knappar.
Dragkedjan på pyjamasen har hon haft uppknäppt bra länge men igår fick jag stänga den.
Gud jag blir nästan stressad av detta ;)
Men hoppas det går över innan hon blir tonåring:)
 
Nu sitter mina små söta grodor i soffan här brevid mig o ser på en Barbie film.
 
Vad händer hos dig?
 
Måste bara visa mina coola iPhone/spotify högtalare jag fick av mannen i jul,äntligen kan jag lyssna på bra musik till ett bra ljud:)
 
 
Ha en fin kväll
mamma till william o wilma

God kväll snäckan..SÅ söt din dotter är :) Tiden går snabbt så snart är de midsommar ockås..hihih--nä inte köpt någon klänning,,,fixar något man har hemma i stället...Fyller år i aprill..men när man kommer på va man önskar sig bättre att vara ute i god tid..kram

ullie

så söt hon e ..
alltid kul at shoppa men ja något jobbigt när de är "kräsna" de små
Ha ett gott slut o gott nytt kram

Tant Anna

Det där med klänning är överskattat, skulle helst vilja köra med mjukisar idag haha... Tänk vad skönt det skulle vara ;)
GOTT NYTT ÅR!