Första Advent

Liten Nova framför julskyltningen i Stinsens köpcentrum.
 
Första advent.
Började morgonen med en timme spinning på gymmet.
Gaaah vad jobbigt det var att köra igång direkt när man klivit ur sängen.
Funderar snart på att skaffa mig ett par spinningskor har mina tunna Nike och det känns inge vidare i fotsulan.
 
 
Tog oss till stinsen och klippte Engla o Nova.
Det gick knappt längre att kamma tjejernas hår pga dessa tovvor så det kändes skönt att vi kom till skott med ett frisörbesök idag.
Vet en till som skulle behöva sätta sig i frisörstolen men just nu velar jag fram o tillbaks vad jag vill göra med håret.
 
 
Så här fina blev tjejerna i håret med ett varsitt rött hjärta :)
 
Köpte med mig lite adventsfika hem efter träningen i morse.
 
Har bokat in tre spinngpass denna v samt två corepass får se om det blir ngt mer.
Känner mig så vansinnigt trött o orklös så bäst att passa på med träning innan någon elak förskylning hälsar på i kroppen.
 
Hoppas du har en mysig advent.
 
Elina

Så mysiga bilder och vi hade en trevlig, lugn och mysig advent :-)

Amanda

Finaste flickorna i stan! Ett frisörbesök gör verkligen under för själen, om det bara blir som man vill förstås!;-)
Kram

Therese

Så söta de är! Skönt att få undan lite. Det är nog viktigt det där med skorna själv kör jag ju bara gym så du funkar det med lite tunnare sula. Blir sugen på en saffransbulle nu ;) kram

Maria

Duktig du är som startar morgonen med spinning!! Och ett par spinningskor är nog inte helt fel om man cyklar flera dagar i veckan.
Sötaste tjejerna!

kram kram

yasmine modell mamma och fru

tack
ja vi har redan flyttat till sthlm till vår lägenhet här.
fina bilder på dina små sessor
nu ska jag försöka sova så får vi se om man orkar sig ut på lite shopping imorn kraam

Karin

Så julmysigt!
Stort tack för den fina kommentaren på min blogg<3
Kram

elisabeth

så ni har varit i mina gamla trakter o botaniserat...jag bodde ju precis vid stinsen en kortis.. :)
kram