iPhone 5 s i Guld tack


Ny iPhone i roséguld.
 
Fick en tidig present förra veckan av min kärlek :)
Än fyller jag inte år men snart så.
 
 
 

Riktigt nöjd blev jag :)
Den är ju så snygg och dessutom bättre kamera.
Tack finaste blivande..
 
Dessutom vill jag tacka dig för fina kommentarer i tidigare inlägg.
Jag vill inte egentligen vara privat men det kändes ändå bra nu efteråt;)
Min son blev glad när han fick höra ryktet att jag skrivit om honom;)
Jag fick världens finaste sms som jag kommer leva läääänge på.
 
Ha en fin dag.
Elina

Så kul, och den är ju såå snygg (likaså Kevin, haha). När fyller du år? :)

Svar: hihi ja två snyggingar;)usch jag fyller den 22 Dec mitt i stressen med andra ord men mysigt på sitt sätt;)
mammansprinsessor

Karin

Oh vilken snygg!

Julia

så snygg!! :)

Tess

Allvarligt! Stort vill ha på den då! Vet du om man måste specialbeställa den? Min telefon måste bytas ut så man kanske orkar vänta ettag i så fall. kram

Maria

Snygg som bara den!!
En bra present :)