Tisdag med träning

Lite adventspiff på byrån :)
 
Hej Tisdagkväll.
 
Känner mig faktiskt stolt över mig själv ikväll som tog mig ner till träningen för spinning och ett core pass.
Det var nära ögat att jag skulle ta fram paddan för att avboka;)
Alexandra var duktig o passade sina småsystrar,mannen är på julbord eller något liknande;)
Så nu sitter jag här nyduschad o lagom pigg med bara en Engla att natta.
Nova är lite mer kvällstrött o hade somnat på soffan i sin pyjamas;)
Tänkte köra ett likadant pass i morgonkväll.
Kändes riktigt skönt ikväll,de senaste gångerna har varit tynga o orken har inte riktigt varit med mig men ikväll så fanns orken där!
Man ska inte ge upp när det känns jobbigt;)
 
 

Har inte julpyntat så värst mkt i hemmet men några hyacinter o ammaryllissar har jag lyckats trolla fram.
Funderar på att ta ner plastgranen från vinden i morgon kväll för att få ngn julfeeling;)
8 plusgrader ute gör inte saken bättre,känns mer som höst.
Men tids nog kommer snö o kyla också.
 
 
Liljorna tar verkligen plats på hallbyrån enormt stora o fina ,ingen vinterblomma direkt men den är fin o har stått över en vecka nu.
 
Pratade med min syster ang julen i dag och vi får inte till det riktigt vet inte hur vi ska lösa det hela för det är många viljor och det går inte att göra alla nöjda.
Alla vill vara hemma hos sitt eget och jag har just bara min syster/bror att fira med då vi har så liten släkt:(
 
Alla tankar snurrar.
Är du stressad inför jul?
 
 
 
elisabeth

ja visst e det lustigt att det bara e 3 v kvar till jul..man känner ju inte av det alls!!känner ingen stress alls men så ser jag inte fram emot den så mkt i år heller...hoppas du o de dina får till planerna så ni blir lite nöjda iaf,kram.

Therese

Härligt med core passet! Jag älskar de passen även om det var år sen jag gick på ett. Kanske blir det ett senare i veckan. Hoppas du haft en fin dag! kram

Maria

Liljorna är helt galet fina!!
Duktig du är med träningen!! Och visst är det som så att när det är som jobbigast gäller det att tänka positivt för rätt som det är "släpper" det och man orkar mer än man tror.
Eftersom vi åker till USA över julen så känner jag mig ovanligt lugn.
Behöver inte planera mer än att vi kommer med planet :)

kram kram

Kristin

Vi åker till fjälls över julen och det känns så skönt. Bara vara, skrota runt i underställ och äta julbord på hotellet. Jag tycker advent är en mysig tid men jag har inte så stora projekt. Pysslar på med Nova, bakar och pyntar lite :) Vad ska ni ge engla i julklapp i år? Vi vet inte alls vad vi ska hitta på till Nova, har du några tips :) Kram

maria at inredningsvis

ÅHHH vilka vackra liljor :) passar med vita blomster på jul tycker jag

Kolla gärna in min nya post..ett vackert juldekorerat hem:)

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion