Vad sätter man för rubrik på den?

 
 
Jag är stolt mamma till denna son :)
 
Inte så ofta jag skriver om min store son här i bloggen.
Men ibland händer det;)
Har ju sina förklaringar,är man 23 år är det kanske inte så kul att hänga i morsans blogg.
Det måste man respektera men såklart att jag vill skriva om hans( framsteg) haha precis som mina små.
Jag är stolt över min son och att det har gått över 23 år sedan jag fick honom är nästintill ofattbart.
Visst var jag ung bara 19 år men tiden har gått fort och mkt har hänt;)
Utan att bli allt för privat så har jag tagit hand om Thimmy ensam sedan den dag han föddes på södersjukhuset.
Hans pappa valde att lämna oss samma dag han föddes.
Efter ett fem år långt förhållande gjorde det ont att bli lämnad på det viset,men jag fick den finaste sonen:)
 
Efter gymnasiet fixade han jobb själv och det var många jobb han hittade och provade på.
Den som säger att det inte finns jobb åt ungdomar i Sthlm den ljuger,här har vi ett bevis;)
 
I Fredags fick jag ett sms från Thimmy :)
Eftersom han vet att jag ser på Idol på Fredagarna så tyckte han det var lite kul att visa vad som hängde fint i just hans bil.
 
 
Inget mindre än Anders Bagges outfit inför fredagens final av Idol:)
Denna kostym kördes min son till Anders Bagge som var på plats i Globen.
Lite stolt blir man som mamma allt när det går bra för ens barn,önskar bara att alla föräldrar kunde känna så.
Man kan aldrig ta igen den där tiden som man förlorat.
Jag är så jäkla glad att jag blev mamma till dig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Karin

Vad roligt! Och du ser ju inte så mkt äldre ut själv:) Kram

Karin

Alltså det var något positivt:)

Elisabeth

Jag får rysningar av det du skriver,för visst är det så att man blir stolt som mamma vad det än e som ens barn gör..stora som små!! :) Du har lyckats med din son..och ser själv inte en dag äldre ut än 25 hihi precis som en annan.. ;)
Ha en bra dag kram ♡

Anneli

❤️❤️Kram❤️❤️

Anneli

❤️❤️Kram❤️❤️

Maria

Fint skrivet tycker jag ❤

Tess

Men tänk vilken stark person du är och en fantastisk mamma! många kramar från mig

dianasdrömmar

Vilken fin son du har klart att du är stolt :) osh du har gjort ett bra jobb..kram Diana

Elina

Men åh så roligt och så fint hela inlägget var <3 Och du, har jag svarat angående min glöggkanna? Just den där har jag hittat på en loppis, men jag har för mig att Åhlens ska ha någon likande, eller dom har haft iaf. Bättre sent än aldrig kom svaret, haha :-)

Kristin

Fin mamma med en fin son!! Kram

Tess

Blev ju världens kortaste kommentar men det var mitt i natten då jag skrev. Men jag tycker du ska vara stolt över det du gjort att du kämpade under de omständigheterna. Det bevisar ju oxå att vi oftast är starkare än vi tror men att dessa stunder ger mycket lärdom då man tittar tillbaka men just då var det troligtvis tugnt. Det var i alla fall intressant att få läsa om ditt liv! stor kram

Amanda

Jag förstår att du är stolt, jag blir ju lite starstrucked bara av att läsa din blogg, som har en son som körde ut Bagges kostym!;-) Hihi!
Kram fina du!

Tant Anna

Vilket härligt inlägg du skrivit om din son. Klart att du ska vara mer än stolt över honom och även över dig själv som lyckats så bra med alla dina fina barn. Jag har själv vuxna barn (fast för mig är de frtf små -90 -91 & -93) och vet hur det känns när de både lyckas och misslyckas.
Sen vill jag även tala om att jag tycker det var kul att höra lite av det privata även om det gjorde ont i mig att läsa att ni blev lämnade av hans pappa. Hoppas att de fått kontakt med varandra nu igen.
MÅNGA KRAMAR ANNA

Svar: Tack så jättemkt;)kul att du också har stora barn;) tyvärr kommer den kontakten aldrig bli bra,vi har försökt i så många år nu,Stor kram till dig.
mammansprinsessor

ullie

kikade runt lite eftersom ja inte hör så mycket om din kille. Nu förstår ja varrför =) Min fyller 12 och vill knapppt va me . igår vet han inte att ja la in ha ha . Usch för dej måste varit hemskt att bli lämnd o ja förstår om du inte vill prata om det eller bli för privat men kramar om och Ja du fick det fiinaste Det gick han miste om . för FIN det Är han =) kram o va jätte stolt tycker ja

Svar: Tack så jättemkt,vad glad jag blir:)ja vissa pappor vet fasikens inte vad de går miste om här i livet så tragiskt,men jag är lyckligt lottat som fick ha min son hos mig under hela hans uppväxt själv.KRAM
mammansprinsessor

ullie

Ja men verkligen Tänk va lycklig lottad du 'är Högvinsten har du..... Han har Ingenting