1 Februari

 
Idag har jag haft tjejerna hemma, de blev lediga från dagis.
Vi har lekt o busat o badat i lilla badbaljan(vi har ingen bad)
Tog en promenix i finfina soliga februari vädret.
Köpte med oss en färglad bukett med tulpaner.
Man blir så glad av alla vårfärger nu;)
    
 
 
              Nova hittade en söt gammal bäbis mössa som hon promt skulle ha på sig hela dagen:)
 
 
 
När Alexandra kom hem var det dags för mellis och smoothies är ju såå gott.
 
Kopplade upp mig prick 10.00 imorse på Ticknets skitsida för att försöka att få tag på två st Justin Bieber biljetter,men tji för mig det tog ju slut under tiden jag stod i kö.
Alex kände sig såå besviken att det inte funkade denna gång heller.
Ja han har gått om fans kan man nog säga den där unge Bieber.
jaja vi får hålla ögonen öppna.
 
Nu har Alexandra och Filippa åkt till Täby c för att se på bio ;)
 
Tjejerna börjar bli liiite vilda här,dags att poppa lite micropopcorn.
Sedan blir det till att baka chokladbollar o cake pops.
Imorgon firar vi Novas treårsdag med min syster o fam de var i New York när hon fyllde.
Såklart kommer storebrorsan med flickvän oxå:)
 
 
Sandra

Vi var också hemma idag då vi hade ett bvc besök inbokade, med 5års spruta och sådant skoj ;) Här hemma är smoothie också en favorit samt de smörgåsarna ni åt. Eller barnen vill i princip bara ha dem.. Kram

Sandra

Jag skrev nog lite tokigt märkte jag, vi åkte till Bvc så
dom kom inte hem till oss. Även om det vore skönt :-) hoppas ni får en trevlig kväll!