Bildbomb från Novas Kalas

 
 
Igår hade vi Novas första barnkalas här hemma.
Riktigt trevligt och kul att alla föräldrar  var med;)
 
Nova var nog nöjd över sitt kalas.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tårtan var uppskattad och jag måste erkänna att den var faktiskt gooood.
 
Tre ljus att blåsa ut;)
 
 
 
 
Vilken jätteballong.
 
Några av oss mammor hamnade på bild och här öppnar Nova sina presenter.
 
 
Nova börjar med att fiska ;)
 
Lycka.
 
 
 
 
 
 
maria eek

Så mysigt! Snart är det vår tur :)

Mamma till William och Wilma

God förmiddag söta..Fina kalas bilder..Ha en fin start på veckan söta.kram kram

ERIKA ENROTH

Jag har fått äran att lotta ut TRE stycken Tingeling - Vingarnas Hemliget på DVD och första pristagaren vinner även en Tingeling T-SHIRT!

Jätte enkelt att delta!
http://fruenroth.blogg.se/2013/february/vinn-tingelings-nya-film-pa-dvd.html

Therese

Så fint kalas du fixat! Förstår att Nova var nöjd! Så roligt med barnkalas. Här blir det snart 2-års kalas :) Hoppas er vecka börjat fint! Visst var hallen snygg :) kram på dig

Anneli

Va mysigt å fint du fixat :-*
Glad tjej som fick ha kalas..
Kramkram

Svar: Thank you;)om jag skickat en inbjudan hade ni kommit kanske;)haha visst e jag taskig,kraam
mammansprinsessor

Marie - gravid med nr 1

Vilket härligt kalas det ser ut att ha varit! :)
Sv: ja vagnen känns väldigt praktiskt faktiskt, får väl se om den är det också :)

Anneli

;-) precis!! Önskar vi bott närmare då hade jag minsann hängt på dörren , då har alltid så mysigt !!
Kram

Svar: Tack fina;)ja det hade varit skoj kraam.
mammansprinsessor

Hanna Karlsson

Mysigt med kalas!