Det där Vädret

 
Hej
Ännu mera snö har vi nu fått ,som det inte vore nog.
Bara att sätta tjejerna på snowracern mot dagis imorse.
 
 
Engla hade femårsgrupp så vi kom i god tid till dagis.
Idag skulle de fortsätta med att besöka sina kompisars adresser.
 
Nova fick vänta på att alla barn skulle bli påklädda så de kunde gå ut o leka i snön.
 
Ja snö snö snö....
 
 
 
Alexandra tog bussen till skolan.
Idag får hon storbesök minsann.
Hennes vän från Örnsköldsvik ska komma på besök idag och hon ska stanna tills lördag;)
Ska bli jättespännande att få träffa henne igen för jag har inte sett henne sedan vi bodde i Övik och det var snart fyra år sedan.
 
Hopp om en god dag.
britta bloggar

Åh jag tycker att det är så härligt med snö!

bara anna

Ja den här vintern kan vi alla fall inte klaga på att vi inte har någon snö...

Ha en skön kväll!

Maria

Här har vi också fått snö igen & jag som var så lycklig att det var barmark förra veckan!

pillan

Jaha har ni bott i Ö-vik!
Jag bodde där under ett års tid 94-95 då jag läste på Hampnäs. Då var det ju så himla dött i den stan... Men nu när jag varit upp är det ju helt annorlunda!

Trevlig helg, PIllan

Svar: Haha jag flyttade upp när min äldsta dotter föddes år 2000,då var det dövik;)Men det har ju hänt en massa sedan dess och jag överlevde 9 år;)
jaså du gick du kanske folkhögskolan då?
Ha en fin Fredag,kram
mammansprinsessor