Happy day

Imorse plockade tjejerna fram ritmattan som de fick av morbror Niklas i julklapp;)
Superkul grej och bara att duscha av när man är klar.
 
 
Hej Torsdag
Vilken underbar dag vet ni vad ?Solen har visat sig idag:)
Man blir som en ny människa för tusan.
 
Vi åkte kommunalt till Vallentuna c till barnens stora förtjusning;)
Hade ett ärende på second Hand butiken,lämnade in kläder långt innan jul och nu fick man en liten slant;)
Men det största och bästa var att jag fyndade en Mulberry väska tjihoo vad glad jag blev den är såå snygg.
 
 Engla och Nova besöker biblioteket.
 
Vi lånade hem ett gäng med böcker,så nu har vi att läsa;)
 
Tjejerna ville låna varenda bok tror jag;)Tyckte det räckte med tio till att börja med.
 
Intog pannkakslunch till tjejerna och en paj till mig på ett café.
 
Cholkadboll efter maten ville Nova ha.
 
Handla mat sedan hem igen med bussen.
 
Såklart skulle jag läsa en bok när vi kom hem,Engla var duktig och tog bilden på oss.
 
 
Nu har Engla en kompis här hemma och snart är det dags att börja med middag.
Bra hade det gått på Alexandras matte redovisning idag oxå;)skönt.
Nästa vecka är det sportlov för Alexandra,tjejerna kommer att behöva gå på förskolan,om alla är friska så att säga:)
 
 
 
 
Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Vilken smart matta! :)