Måndag med Tandläkarbesök

  Nova älskar svarta oliver;)får lätt i sig en halv burk till maten.
 
Hej nya vecka.
Kom lite snö på mig när jag var ut vid lunch tid,trodde våren var på ingång:(
Inte så mkt att göra åt detta deprimerande väder.
Man får göra det bästa av situationen;)
Tex tända ännu mer ljus o handla hem färgglada blombuketter.
Har du något tips ?
Tycker vi svenskar är galet trista denna årstid i allmänhet.
 
 
Den här tjejen är alltid go o glad och får en på bättre humör;)
Tur barnen är lättsamma de gillar alla väder.
 
 
 
Ska snart hämta hem mina älskade skatter.
Alexandra ska få äran att passa Engla medans jag ska iväg till tandläkaren med Nova.
Det är den obligatoriska tandläkarkontrollen då man har fyllt tre år.
Nova har visserligen redan varit hos tandis tre ggr haha.
Hon fick en smäll på sin tand i höstas som behövdes röntgas.
Hon ser fram emot tandläkarbesöket eftersom man alltid får välja en liten söt leksak;)
Hoppas det blir så och att hon inte blir som Engla nu bara haha för då vänder jag o ringer till Björn;)
 
Jaha nu börjar det att snöa igen,på med luvvan och gå ut igen!