Semledagen VS Friluftsdagen

 
 
Hej Tisdag
Imorse ringde larmet på iphonen redan 05.00
Björn körde Alexandra till skolan,bussen mot Romme skulle gå halv sju.
Så idag är det friluftsdag för hela slanten.
Alexandra valde slalom i Romme ,tar ca tre timmar med buss.
Så nu har vi hyrt slalom-paket;)
Var nog en väldigt trött tjej imorse,igår var det dansträning och Alex var inte hemma föränns nio på kvällen då det strulade med buss o tåg o gud vet allt!
Björn var på föräldrarmöte så han kunde inte hämta henne.
Det där körkortet hade suttit som en smäck nu:=)
Men har man inget är det svårt:)
 
Är hemma med små skatterna idag igen.
Engla hade lite feber igår,men nu är det bättre  är mest hostigt.
Får se om det poppar upp några vattkoppor,såg en prick på ryggen men vet i tusan vad det är.
Återstår att se.
 
Väntar på att en El-kille ska dyka in här.
Ingen aning när de dyker upp men mellan 12-17 :)härligt att vänta.
Men vi tog oss en tur till matbutiken i morse,skönt att få luft;)
Köpte med oss färdiga bullar så vi kan göra semlor.
Orkar inte står och göra några Leila Lindholm semlor inte ;)
 
 
Har stulit Alexandras rosa kanin,tyckte den passade fint på mitt
Nattduksbord,för övrigt har vi bara svart/vitt i sovrummet.
Får se hur länge den får stanna:)
 
 
Äter du semlor idag?
 
 
 
 
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Riktigt snygg tapet!!
Inga semlor för min del då jag varken gillar grädde eller mandelmassa.... Men hos grabbarna var det riktigt poppis, så ikväll har det varit fest! :)

Kramar

Sandra

Vad fint ni har det i sovrummet! Skulle gärna ha eran tapet någonstans hos oss men måste nog övertala sambon, han är inte så förtjust i mönster. Synd att jag inte kan tapetsera själv för då hade jag kunnat överraska honom när han kom hem ;) Kram

Svar: Tusen tack,jo jag är supernöjd med den tapeten,önska jag kunde tapetsera för vi har en gräsligt ful tapet i vårat vardagsrum o sambon tycker det ligger i våran tioårsplan att fixa ny tapet hihi,men man kan ju alltid beställa en tapet:)kram
mammansprinsessor