Våran tisdag

Engla pysseltagen  idag.
 
Efter dagis brukar vi oftast alltid gå hem,ialla fall denna årstid ;)
Sysselsatte oss med att göra pärlplattor.
 
Vad jag längtar efter våren nu så man kan vara ute mer.
 
Pärlor i alla dess härliga färger.
 
Systrarna bus
 
 
 
 Efter en stund knackade det på dörren och då kom även granntjejen in och ville göra pärlplattor.
Engla tycker det är så coolt för hennes kompis går i skolan;)
Här sitter tjejerna i köksbordet och bygger pärlplattor och löser världsproblemen;)
 
 
Själv har jag tagit mig lite egentid inne på badrummet.
Ja väljer man att inte gå hemifrån allt för ofta får man faktiskt låsa in sig i badrummet;)
Så nu har jag peelat o scrubbat med mina krämer från Body shop i doft av jordgubb.
Samt gjort en hårinpackning o rakat mig;)
Dessutom smörjt mig med body butter,lyx på hög nivå minsann.
 
Lagt mig tillrätta i sängen med laptopen i knät och en tjattrande Engla brevid(hon ska vara tyst hon ska sova:)
Inväntar Maria o Mindy som har premiär på TV 3 nu ikväll.
Tycker de verkar vara två härliga donnor i sina bästa år;)
Maria &Mindy- Best Friends Forever.
Ska du se?
 
 
dianasdrömmar

Mysig dag :) kram Diana