3 januari

 
Tjohoo i farten!
 
Här fortsätter vi med jullov hela familjen.
Har vänt på dygnet som ni flesta andra kanske oxå har gjort?
 
Vi sover till 9-10 varje morgon,hur skönt som helst.
 
 
Alex har kompis hemma som ska sova över.
Nästa vecka kickar skolstarten /Dagis igång igen,känns rätt så skönt det med:)
 
 
Nova och Engla från igår.
 
 
Nu ska jag se efter hur det går med lasagnen,jag börjar bli huuungrig nu;)
 
 
 
Vad händer hos dig?
Har ngr jullovstips till mig så dela gärna med dig:)
Det är brist på fantasi.
 
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vilka sötnosar!! :) Åh vad härligt det låter med sovmorgon. Mina grabbar har tyvärr inte greppat det där med sovmorgon än :) Kram

Nathalia

Hejsan Petra
Hur lever livet med dig? Bra hoppas jag. Allt är bra med mig. Trivs jättebra i Västerås och i våran lägenhet.