För att jag behöver starthjälp

 
Hej hopp vad denna vecka drar iväg fort.
Jag hänger inte med;)
Nyligen kommit hem ifrån Vallentuna och det känns som man fått använda min lilla hjärna till mkt annat idag:)
Fick använda starkablar idag för första gången i mitt liv då bilen inte ville starta i ett 17 minus.
Där stod jag på en hästgård mitt ute i ingenstans och höll på att frysa arslet av mig.
Skönt skönt.
 
Imorgon kommer min Alexandra hem från småland,har nu varit där sedan i måndags med skolan.
Man riktigt känner hur tyst o lugnt det är i huset utan henne ,hon är saknad nu;)
Men hon har det bra och hon delar rum med två kompisar.
 
Ska snart springa iväg till dagis och hämta tjejerna,vi ska till BVC med Engla.
Hon ska bli bjuden på en 5 års-spruta idag.
 
 
Måste bara titta in o säga att jag lever;)
 
Visar upp dagens jag med en stooor stjärna på ryggen.
 
 
 
erika

vars har du köpt tröjan? skitsnygg!!!!!

Svar: Tack den köpte jag på GIna tricot.,har du slutat blogga Erika annars vill jag gärna ha din lösen tack ;)
mammansprinsessor

Therese

Den var ju för snygg den tröjan!! Älskar färgerna! Ja sjutton det är för kallt imorgon måste jag göra många ärenden, håller tummarna att det blir varmare snart. kram

Maria

Ja fy så kallt det är!
Tröjan är super snygg!

kram kram

Nathalia

Hur mår du?

dianasdrömmar

Börjar nästan känna mig säker på det där med startkablar efter denna vintern...snygg tröja kram Diana