Lite av varje på en Lördag

 
Kvällen middag blev ankbröstfilé med färsk pasta.
Ett gott glas vitt i glaset då förstås;)
 
Min käre son kom förbi en snabbis med sin söta flickvän;)
Kom på att jag har ju inte visat er den fina julklappen jag fick från dem.
Kanske inte så mkt till att visa men.
 
Hur gulligt är inte det då;)
Det är det jag menar med den bästa julklappen.
Vi har ju ingen som tar våra barn och ska jag vara heeelt ärlig finns det ingen vuxentid alls;)
Blev så himla glad.
Han är verkligen fantastisk min son;)
så nu måste vi boka bord samt se efter vad som går på bio.
Ska bli underbart att bara få vara vi två:)
 
 
 
Nova lägger det populära pippi pusslet.
 
 
Min äldsta o minsta innan jul.
 
Jisses när jag var i Thimmys ålder (22 år) var jag mamma och Thimmy var då två.
Precis som bilden visar Thimmy är 22 och Nova två.
 
Nu blir det film för de små, jordgubbslisa på Netflix.
 
 
 
Sandra

Skoj med barn i så olika åldrar! Jag var ju 17 när Alvin föddes för 5,5 är sedan :-) Brukar visserligen inte tänka på åldern så mycket men på föräldramöten och sådant är jag alltid yngst :) kram!

Svar: Ja det är kul:)Jag tänkte aldrig på åldern när jag var så pass ung o var mamma;)det var nog andra som hade åsikter,såklart var man alltid yngts på föräldrarmöten osv.Men det är häftigt att ha en son som kan sitta barnvakt:)kram
mammansprinsessor

Therese

Fina de är tillsammans! Vilken bra present! Vad blev det för bio? Vi fick två helgers arbete av min svägerska och sambo i julklapp, kunde ju inte komma mer passande än så :) Ang huset så visst är det ett stort projekt men som tur var bor vi inte där nu och det är hantverkare som gör det jobbet. Hoppas ni har en riktigt fin kväll! kram