Måndag och Tekakakor

Dagens Alexandra i köket.
 
Alexandra har fått i uppgift av skolan att baka tekakor.
Läxan är gjort och de blev supergoda;)
Bra jobbat.
 
Färskost och marmelad på tekakorna gjorde susen!
 
Denna måndag gick fort,svisch och det är snart sängdags för min del.
Engla o Nova håller igång om kvällarna men nu har Engla äntligen somnat,jag har läst böcker om och om men ingen tjej som ville sova.
Nova var lite tröttare och somnade efter nio.
 
Imorgon får jag hjälp av Alexandra att hämta hem Engla från dagis då jag ska iväg på Novas 3-årskontroll.
Vilken tur jag har en sådan snäll stor tjej som kan hjälpa till hemma:)
 
Godnatt nu väntar sängen och nya numret av mama:)
 
maria eek

Så gott!

dianasdrömmar

Thekakor är mums :) stor kram Diana

Pillan

Min Filippa är också väldigt intresserad av matlagning och mat (på hennes villkor...) så ibland får man allt serverat! Men oftast är det som sagt bara när hon har lust ;)

Kram P