Nyårsafton 2013

Nyårsdukat
 
Hej 2013
Önskar dig ett gott nytt 2013.
 
Hade vänner att fira med här hemma igår.
 
 
 
 
Jag med mina juveler:)
 
 
 
 
 
 
Bjöd på  helstekt oxfile´som var marinerad i lime,apelsin,vitlök,rosmarin.
Samt potatisgratäng.(missade att ta kort)
 
 
Engla och Didrik ser på film :)
 
 
En glad Douglas.
 
Alexandra drar igång med lite tomtebloss.
 
Min käre Björn skär på serronoskinkan :)
 
 
 
Camilla hade bakat en smarrig nyårskaka med jordnötsmör.
På bilden ser jag att min tårtspade fortfarande var vid liv;)
 
 
Två snygga brudar ser ni.
 
 
De bästa:)
Skål på re´
 
Vi tar lite till.
 
 
Nova höll sig vaken till tolvslaget.
 
Sedan blev det suddigt:)
 
Så vi avrundar här och önskar en god fortsättning på det nya året!
 
maria

Så mysigt det ser ut!

Nathalia

Ser jättemysigt ut.
Hur får du in flera bilder i bloggen? Jag får bara in en bild, vist har du nya blogg?