Oro

 
Imorgon ryker nog alla julsaker,har börjat smått att ta bort lite av julen.
 
 
Har varit på IKEA med familjen.
Stressade människor överallt,usch otrevligt värre.
 
Känner mig inte helt på topp idag.
Känner en stark oro:(
Länge sedan jag tänkte på tråkigheter men nu kom de i fatt mig igen :(
Fick ett samtal från min son igår som lät skrämmande,en person i hans omgivning är spårlöst borta.
Alltid skött sitt jobb o kommit i tid,helt plötsligt är han borta.
 
Idag när vi gick på Ikea fick Alex ett sms som gjorde mig helt yr.
Så tragiskt o jobbigt för hennes vän o familj,jag lider som bara den.
Vilken chock.
Så hemskt att behöva gå igenom så mkt tragiskt i så ung ålder.
Förbannade sjukdomar.
 
Känner mig alldeles tom efter denna dag:(
 
Tittar in till grannhuset och ser min lilla fina granntant på 93 år då kan man i alla fall känna lite styrka;)
 
Det är i sådanna här jobbiga stunder man tänker extra på de som inte finns i mitt liv längre:(
Kanske blir man extra skör.
 
Ta hand om er o kram
 
 
Hanna Karlsson

Fy vad mycket jobbigt!

Anneli

Kram <3