Rain Over Me

Alexandras dagkräm inköpt;)
 
Hej hopp
Vilket galet väder,började med spöregn i morse.
Otäckt halt ute,det var verkligen Bambi på hal is.
Den första som slog på baken så fort vi öppnade ytterdörren var Nova.
Glashalt mot dagis,tur man har barnvagnen som rolator;)
Sedan var det bara att skynda hem o byta mina dyngsura strumpor till ett par nya torra.
Tur det inte är halt ute på bilvägarna;)
 
Igår bet vi Alexandras friluftsdag som ska infinna sig i Romme.
Hon har valt att åka slalom.
Så nu har vi bet liftkort,buss och skipass samt en friluftsdagslunch.
12 feb bär det av mot Romme.
Blir roligt för henne :)
 
En till som kommer få roligt är Nova:)
Dags att dela ut kalasinbjudan till småvännerna.
 
Söta små prinsesskort.
Novas första kalas:)
 
 
 
 
Sandra

Kul med utflykt till Romme! Där var jag också alltid med skolan förut =) Kram

Bara anna

Vad roligt att du tittade in till mig och gillade det lilla pysslet.

Söta inbjudningskort! Alltid kul att ordna med kalas, det riktigt lyser om barnen då.

Vi ses väl igen?
Ha en skön kväll!

maria eek

malva ska också ha sitt första kalas snart. Hur tidigt ska man lämna ut inbjudningar? Hur många bjuder ni?

Svar: Jag har hört att så många år som barnet blir så många bjuder man,tyckte det lät rimligt.Men Nova kommer att bjuda lite fler än tre det blir 6 st med Engla;)inbjudningskorten är jag sen med haha men vet att mer än hälften kan komma,två st som ännu inte fått sina och vi tänkte ha kalaset nästa helg:)
mammansprinsessor

Nathalia

Hej hopp
Hoppas allt är bra?

Maria

Vi har nästan haft lite vår i luften idag :)
S ska också ha kalas fast vi väntar tills våren istället.

kram kram